FedStreg

Vent vent vent...

Virksomhed

Stena Line

Case

Udvikling og produktion af samtlige visuelle koncepter i Stena Lines kommunikation

Beskrivelse

Jeg har være ansvarlig for det visuelle udtryk i færgerederiet Stena Lines alsidige markedsføring, hvor jeg har arbejdet med utallige aspekter inden for kommerciel kommunikation – både offline og ikke mindst online. Mine ansvarsområder spændte bl.a. lige fra alt grafisk indhold til og strategisk fundament bag Stena Lines omfattende hjemmeside, display- og retargeting-webbannere, grafik til infoskærme, 100-siders kataloger, grafik til og opsætning af mails, annoncer, messemateriale, outdoor og tryksager – til konceptansvar for og udarbejdelse af grafik og storyboard til TV-reklamespots og video.

Jeg var ansvarlig for fotografering i Danmark og har flere gange været i Sverige og Norge for at fotografere flere af Stena Lines feriedestinationer. I samarbejde med bl.a. den onlineansvarlige og en tekstforfatter har jeg udarbejdet den overordnede vision for Stena Line Danmarks markedsføring, og jeg havde det komplette ansvar for udviklingen af de visuelle koncepter i Stena Lines kommunikation – hele vejen rundt. Overordnet arbejdede jeg inden for en international brandguide, og var ansvarlig for udvikling og tilpasning til det danske marked og dets segmenterede målgrupper.